Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Třinácté komnaty mužů

Každý takovou máme. A v ní třeba odvěké lidské přání. Mít dítě. Ženě je taková touha vlastní. Touží tak i muž? I za cenu domácího násilí? Prapodivná otázka, zdá se. Přesto odpověď je pozitivní. V Petrově příběhu se přesvědčíme.

Vždycky se vysmívala mým chybám. I těm úplně malým. Už pět let mě má na háku. Přesto ji nepochopitelně miluju. Ponižuje mě s chutí, když má k tomu svědky. Občas po mně hodí sklenice a já sbírám střepy. Několikrát mi dala facku. Pro nic za nic. Já ale přesto věřil, že budeme mít dítě. Bylo to silnější než ta protivná šikana. I než její otisky prstů na mé tváři. Asi si je zasloužím, říkám kámošovi. Ale to je domácí násilí, tak s tím něco dělej, upozorní mě, ač to vím. Nechci hledat jinou, jsem na ni zvyklý. A navíc, jsem až nezdravě hnízdící typ. Má drahá nikdy nepracovala, práce ji nebaví. Mne naopak baví vytvářet jí šťastný život. Snad pro to mě má trochu ráda. Svým zvláštním způsobem. V tomhle roce, brzdícím všechen život, nezabrzdil naštěstí příchod nového. Mého syna. Roky jsem vydržel ve vztahu v ničem neodporovat, ničím se neprotivit a dočkal se vytoužené odměny. Jsem táta. Tak trochu díky, covide. Můj kámoš má taky syna. Ale – zůstal na něj sám. Umím si tak někdy představit i sám sebe.

Zbrkle jsem se oženil, přiznává se Honza. Na truc své dřívější dívce. Protože na dítě měla pořád dost času. Já, o deset let starší, tolik zase ne. Přece to ženský sledujou tikání hodin. U chlapů je to lážo plážo. Nakonec se mi podařilo zazmatkovat. Jednoho dne mi kolega dobrodinec přivedl do nemocnice nezvanou návštěvu. Byl jsem po drsném úrazu rád, že žiju. Ta starší ženská se mi zrovna nelíbila. Vyslovila však přání, které bylo i mým. Je jí dvaačtyřicet, a tak nejvyšší čas mít dítě. Vysvětlila mi, že moje první kroky z nemocnice budou na spermiogram. Šel jsem a dopadl na výbornou. Covidový čas má můj plus. Mám dítě. Sice nepočaté přirozeně, ale z mých uzmutých spermií. Můj kluk bude asi hyperaktivní, poznávám z literatury, kterou jsem načetl. Nevadí, zvládnu to. Jsme s malým sami a už to tak zůstane. Moje polovička odešla s jiným a přestala být máma. Jsem na mateřsko-otcovské dovolené. Mám nepoměrně víc práce, než když chodím do práce. Kdo nemá osobní zkušenost, mnoho o tom neví. Nijak zvlášť nesleduju dění s covidem. Čas mi drhne v nedostatku. Přesto, natruc době, jsem veskrze pozitivní.

Autor: Hana Dneboská | pondělí 19.4.2021 7:00 | karma článku: 7,34 | přečteno: 283x
  • Další články autora

Hana Dneboská

Ach ty boží mlýny

vědí, u koho mlít, praví jedna z cestujících, které sedí v autobuse přede mnou. Ten povzdech patří Cimickému.

29.4.2024 v 7:00 | Karma: 12,99 | Přečteno: 393x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Je těžké to vydýchat

Čtyřhvězdičkový hotel v jednom z triumvirátu našich lázní. Kam ucho doslechne, všude slyšet ruštinu. Hlučnou a vyzývavou napříč jídelnou.

8.4.2024 v 7:00 | Karma: 25,91 | Přečteno: 840x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Překvapení je kořením života

Vždycky, absolutně vždycky, jsem měla nedůvěru k zedníkům a vůbec stavebníkům z Ukrajiny. A to ještě mnoho let před válkou na jejich území.

25.3.2024 v 7:00 | Karma: 12,12 | Přečteno: 297x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Jsem to já

kdo už není na prahu života. Ještě mi nebylo třicet. Teď zrovna single, bez dětí ne tak docela. Jsem učitelkou v mateřské škole. Končí doba her a malin nezralých. Rozhodla jsem se odejít.

4.3.2024 v 7:00 | Karma: 15,90 | Přečteno: 402x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Předmět: Žádost o proplacení

Doufám, že tento mail postačí k tomu, aby mi byly proplaceny veškeré náklady, které s návštěvami pana Nováka mám. A to i do budoucna.

12.2.2024 v 7:00 | Karma: 11,93 | Přečteno: 480x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Začaly maturity. Podle učitelů lehké, studenty ale trápily logaritmy

2. května 2024  16:42

Studenti posledních ročníků maturitních oborů poprvé usedli k maturitním písemkám. Ve čtvrtek...

Auto vyjelo ze silnice a srazilo tři chodce. Žena zemřela, dvě děti jsou zraněné

2. května 2024  16:40

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

D35 u Litovle blokovala nehoda, ze zdemolovaného vozu se vysypal náklad

2. května 2024  10:45,  aktualizováno  16:36

Cestu po dálnici D35 ve směru z Olomouce na Mohelnici komplikovala více než sedm hodin nehoda...

Vlak bez strojvůdce ujel několik kilometrů, pak vykolejil. Řítil se stovkou

2. května 2024  14:51,  aktualizováno  16:34

Na železniční trati mezi obcemi Čisovice a Měchenice v okrese Praha-západ vykolejil vlak. V...

  • Počet článků 98
  • Celková karma 15,77
  • Průměrná čtenost 311x
V pracovním čase nahlížím do osobních příběhů pacientů. Mám takové zaměstnání. Jsem terapeutka. Dozvídám se o komplikovaných vztazích mezi lidmi. Nechci už o nich vědět sama. Proto jsem se rozhodla vstoupit na tyto stránky.

Seznam rubrik