Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Budu tě navštěvovat

rovnou ze země. Včera říkali v televizi, že se hledá kosmonaut. Já se přihlásím. Hlavně kvůli tobě. I když mám málo tvých fotek, poznám tě. Budu vědět, že jsi to ty.

Narodil jsem se pozdě. Už jsi nebyl. Znám tě jen z mámina vyprávění a to je trochu málo. Vůbec jsem se nesmířil s tím, že už to tak zůstane, že se už nikdy neuvidíme. A já bych tolik chtěl. Každý den si zapisuju, co zažiju. A tak i myšlenky na tebe. Možná ze mne jednou bude spisovatel. Mám čas, je mi teprve osm. Ale už od teď vím, budu chodit na karate. Jako ty. Potřebuju se umět bránit klukům. Myslí si, že se neumím prát, že jsem slabší než oni. Troufají si na mne. Nemám to komu říct. Novej táta pořád někam spěchá nebo telefonuje, máma se stará o malou ségru a Instagram. Jó, kdybys byl s námi ty… Dneska už nic nenapíšu, protože bych byl moc smutnej. Hrozně rád čtu zrovna jako ty. Taky mě zajímá vesmír a všechno kolem něho. V tvé knihovně jsem objevil Malého prince, tak si jdu číst.

Ten Malý princ se mi líbí. Taky myslí na to, co je tam nahoře. A já mám důvod přemýšlet o vesmíru ještě víc. Kvůli tobě. Musím probrat s paní učitelkou, kam se mám přihlásit na kosmonauta, kde se berou ty přihlášky. Ty bys to věděl a poradil mi.

Dneska je osmnáctého června. Mám svátek. To je náhoda. V kalendáři je napsáno, že je taky Den otců. To si musím pamatovat, abych ti jednou popřál z co největší blízkosti. Vidíš, jak moc chci být kosmonautem.

Autor: Hana Dneboská | pondělí 19.6.2023 7:00 | karma článku: 9,37 | přečteno: 133x
  • Další články autora

Hana Dneboská

Ach ty boží mlýny

vědí, u koho mlít, praví jedna z cestujících, které sedí v autobuse přede mnou. Ten povzdech patří Cimickému.

29.4.2024 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 41x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Je těžké to vydýchat

Čtyřhvězdičkový hotel v jednom z triumvirátu našich lázní. Kam ucho doslechne, všude slyšet ruštinu. Hlučnou a vyzývavou napříč jídelnou.

8.4.2024 v 7:00 | Karma: 25,77 | Přečteno: 826x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Překvapení je kořením života

Vždycky, absolutně vždycky, jsem měla nedůvěru k zedníkům a vůbec stavebníkům z Ukrajiny. A to ještě mnoho let před válkou na jejich území.

25.3.2024 v 7:00 | Karma: 12,12 | Přečteno: 294x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Jsem to já

kdo už není na prahu života. Ještě mi nebylo třicet. Teď zrovna single, bez dětí ne tak docela. Jsem učitelkou v mateřské škole. Končí doba her a malin nezralých. Rozhodla jsem se odejít.

4.3.2024 v 7:00 | Karma: 15,90 | Přečteno: 394x | Diskuse| Společnost

Hana Dneboská

Předmět: Žádost o proplacení

Doufám, že tento mail postačí k tomu, aby mi byly proplaceny veškeré náklady, které s návštěvami pana Nováka mám. A to i do budoucna.

12.2.2024 v 7:00 | Karma: 11,93 | Přečteno: 474x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 98
  • Celková karma 13,14
  • Průměrná čtenost 311x
V pracovním čase nahlížím do osobních příběhů pacientů. Mám takové zaměstnání. Jsem terapeutka. Dozvídám se o komplikovaných vztazích mezi lidmi. Nechci už o nich vědět sama. Proto jsem se rozhodla vstoupit na tyto stránky.

Seznam rubrik